Esthetiek Jill
Jill had een basiswebsite, maar deze hebben we onder handen genomen en hier een moderne versie van gemaakt. Dit ook nieuwe foto’s en teksten en het plaatje was compleet.
Jill had een basiswebsite, maar deze hebben we onder handen genomen en hier een moderne versie van gemaakt. Dit ook nieuwe foto’s en teksten en het plaatje was compleet.
Deze bekende Oostendse visbedrijf, wilde graag een verfrissend jasje voor hun website. Ze hadden een duidelijk visie van hoe deze eruit zou moeten zien.
Deze prachtige locatie heeft een dubbele functie, enerzijds feestzaal en anderzijds als vakantiehoeve. Het was mijn uitdaging om deze twee op een mooie en duidelijke manier te versmelten.
De originele website was dringend aan een update toe. Ik kreeg de kans om deze prachtige locatie aan te prijzen op het wereld wijde web. Dankzij de professionele fotografie van Fynn Grouve is dit project een zeer mooi en stijlvol geheel geworden.
Vermits dit om een website gaat die vooral leeft van het toerisme, werd er gekozen om een multilinguale website te maken. Hierbij kozen ze voor Nederlands, Frans, Duits en Engels.
Deze website kwam tot stand door middel van een partnerproject. Hierbij kreeg ik zo goed als carte blanche en waren de eigenaars bijzonder tevreden met de uitwerking.
Dit toffe koppel wilde graag een nieuwe website. Ze vonden het enorm belangrijk dat hun ambacht en uitgebreid assortiment aan producten er goed in naar voor komen. Ook hun herkenbare vichypprint was een must om hierbij naar voor te brengen.
Deze opdrachtgever wilde een minimalistische uitvoering van zijn website. Waar toch voldoende zaken op te vinden zijn.
Op basis van een nieuw ontworpen logo, baseerden we ons op de stijl en sfeer van de nieuwe website. Hierbij kozen ze vooral voor de Engelse voertaal.
Deze sportieve dame wilde op haar website vooral duidelijk maken, welke technieken ze hanteert om mensen te helpen aan een gezondere en fittere levensstijl. Als opstartende zaak was het zeer fijn om op zoek te gaan naar een stijl die bij de visie en missie past.
Als school wil je een frisse look en met deze website is dit wel goed gelukt. Er staat enorm veel informatie op, die hier en daar wat verstopt zit, zodat alles overzichtelijk blijft.
Het was belangrijk dat zowel ouders van nieuwe als bestaande ouders de juiste informatie op de website terugvinden. Ook de webshop hierachter wordt goed gebruikt voor de verkoop van verschillende zaken als opbrengt voor de school of de ouderverening.
Als autohandelaar in bijberoep wilde deze opdrachtgever zijn beschikbare occasies tentoon stellen. Hierbij was het ook belangrijk dat de klant goed wist welke voertuigen reeds verkocht waren en welke nog beschikbaar zijn.